Sunday, December 07, 2008

Op de stijger

Ik vind het hoog, een kleine 8 meter tot in de nok van circus Vosenfaber. Toch niets lijkt mij er iets van te weerhouden om het huisie af te krijgen. Niets is minder waar. Onlangs hebben we Joris en Vincent, respectievelijk Belgische en Franse kleinkunstenaars, uitgenodigd om twee 4 meter lange balken in de nok te steken als versteviging van een door houtworm aangetaste eiken balk. De apen klommen aan de buitenzijde de stijger op zonder ook maar een spoortje van twijfel. Een uur later zaten ze er in. Als ik zelf de stijger op moet gaat het alleen goed als ik mezelf ergens aan kan vasthouden, ik moet dus met een hand kunnen werken. Geloof me, erg handig is dat niet, maar ik wordt er wel creatief van. Het mooiste is als het lukt. Zie het op de Foto's. Filmpje volgt





















































0 Comments:

Post a Comment

<< Home